Daniel Malý

Nekuřácké pláže – polovičaté řešení

25. 05. 2014 22:01:32
Letos zavedli v Bibione nekuřácké pláže. Když jsem se to dověděl, byl jsem hodně potěšen. Mám v živé paměti, jak si děti hrají v písku a každou chvíli uklízím nějaký „vajg“ na který narazí. Respektive už to automaticky předpokládám a jdu hrabat v písku s nimi, abych tenhle „ekologický“ filtr dělal dříve, než je napadne něco jiného, co by s tím nalezeným zbytkem cigarety udělali.

Když jsem si ale přečetl celou informaci, už jsem tak potěšený nebyl. Kouření je dál povolenou pod svým slunečníkem. Což je přesně ten případ, který mě irituje. Tito kuřáci zahazují nedopalky do písku a další návštěvník po nich na ně pak naráží. To že by mi vadil dým z cigarety, se vůbec nedá říct, takový kuřák by musel projít těsně kolem mě. Ale vajgly jsou to pravé svinstvo a to se tímto opatřením nezmění.

Neznáte nějakou skutečně nekuřáckou pláž, kde by tohohle byly děti uchráněny?

Zdroj: http://bibione.rodinna-dovolena.info/aktuality/60-nekuracke-plaze-v-bibione

Autor: Daniel Malý | karma: 7.63 | přečteno: 615 ×
Poslední články autora