Daniel Malý

Upřímné firemní slogany

12. 07. 2014 16:24:00
Facebooková stránka českého forbesu dnes zveřejnila odkaz na opravdu hezkou stránku s firemními slogany. Tedy lépe řečeno se slogany, které firmy nepoužívají, ale vyjadřují hezky podstatu jejich produktů a jsou upřímné.

Pár ukázek:

- Activia – helps you poop

- Maybellinie – maybe it ́s photoshop

- Gillette – We ́re just going to keep adding more blades

- Monopoly – A great way to ruin friendships

Vesměs hodnotí velké nadnárodní korporace. Ale jak by asi vypadaly „upřímné“ slogany některých českých firem či značek? Tak schválně co vymyslíte na Argofert, O2, Blesk nebo NOVA?

A možná ještě lepší by mohlo být vymýšlet předvolební slogany politiků a jejich stran. Zvláště u Zemana by to mohla být opravdu velká legrace.

Pro méně znalé angličtiny doporučuji Google Translator.

Zvyšte článku karmu!
Autor: Daniel Malý | | karma: 6.43 | přečteno: 789 ×
Facebook Twitter Google Plus

Diskuse

Vstoupit

V diskusi je 0 příspěvků.
Buďte první!

Poslední články autora
PŘEJÍT NA ÚVODNÍ STRÁNKU iDNES.cz