Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro ty, kteří mají zájem:

Ani ne tak ,,Česko“, jako Země česká, domov můj. Blog - Jiří Jiroudek (blog.iDNES.cz)

[>-]V

1 0
možnosti
Foto

Toto je původní verze, obojí lze dohledat na Wikipedii:

Kde domov můj,

kde domov můj.

Znáte v kraji bohumilém

duše outlé v těle čilém,

mysl jasnou, vznik a zdar a tu sílu, vzdoru zmar? To je Čechů slavné plémě, mezi Čechy domov můj, mezi Čechy domov můj!

1 0
možnosti
JK

Nikdo nezná druhou sloku hymny. Proto druhá sloka Ankh-Morporské hymny zní takto:

Uplatíme nájezdníky, prodáme jim suvenýry 

My naj naj naj naj naj naj je za kanýry 

Naj naj naj naj la la la naj 

Hej naj naj nan na naj naj naj 

Hej naj naj naj na na la la (atd.)  Naj naj naj až váš lesklý meč  Zastavíte v bazaru  Morporkia! Morporkia!  Kdo se na nás vrh Přišel o svůj trh

2 1
možnosti
MS

Panebože, to je blbé ... 8-o

3 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 761x
Otec a organizátor rodinných výletů.
Profil: Daniel Malý

Seznam rubrik