Upřímné firemní slogany

Facebooková stránka českého forbesu dnes zveřejnila odkaz na opravdu hezkou stránku s firemními slogany. Tedy lépe řečeno se slogany, které firmy nepoužívají, ale vyjadřují hezky podstatu jejich produktů a jsou upřímné.

 

Pár ukázek:

-          Activia – helps you poop

-          Maybellinie – maybe it´s photoshop

-          Gillette – We´re just going to keep adding more blades

-          Monopoly – A great way to ruin friendships

Vesměs hodnotí velké nadnárodní korporace. Ale jak by asi vypadaly „upřímné“ slogany některých českých firem či značek? Tak schválně co vymyslíte na Argofert, O2, Blesk nebo NOVA?

A možná ještě lepší by mohlo být vymýšlet předvolební slogany politiků a jejich stran. Zvláště u Zemana by to mohla být opravdu velká legrace.

Pro méně znalé angličtiny doporučuji Google Translator.

Autor: Daniel Malý | sobota 12.7.2014 16:24 | karma článku: 7,79 | přečteno: 826x
  • Další články autora

Daniel Malý

Význam svíček na Adventním věnci

2.12.2014 v 20:01 | Karma: 14,04

Daniel Malý

Výlet do Churpfalzpark

11.7.2014 v 13:57 | Karma: 5,14