Diskuse

Volíte EU?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nač jsou cla, pokud nás nechrání před čínským exportem???? Vám vyhovuje, když nám RU nařizuje zdražení plenek, zvýšení daní na určité věci? Je to opravdu normální? Vy si opravdu přejete, když vám někdo poroučí, aby se zdražovalo?, Konečně chápu, co je fanatismus. Dobrou noc.

0 0
možnosti

RU neříká,jaká má být základní sazba daně,některé státy mají 15%.

Říká,že pleny nemají být ve snížené sazbě. Celý svět směřuje k volnému obchodu,velkobyznysu cla vadí. Pravda,zboží může být levnější,ale do řady oblastí to přinese nezaměstnanost. Volný obchod se mi nelíbí. Mě se nelíbí,že když nakoupí malý obchodník ve velkoskladu ,zaplatí X a velkoodběratel dostane slevu klidně i 50%.  Nelíbí se vám tento svět ,to chápu,tím,že hledáte vnějšího nepřítele v EU to nevyřešíte. :-)

0 1
možnosti

Když česká firma dováží doEU piana, činí dovozní clo 4%. Když česká firma vyváží do Číny, clo je 17,5%. Je pochopitelné, že české firmy musí krachovat a tím pádem se zvyšuje nezaměstnanost. Sníží se tak výběr daní a zvýší se sociální výdaje státu.

0 0
možnosti

Srovnáváte jabka a hrušky. Vnitřní obchod v unii je jiný než mimo.

1 1
možnosti

Zrušení hranic, jednotná měna, jednotná unie, danová harmonizace, to všechno je salámová metoda k jednomu státu- evroamerikoasie. Jeden stát=diktatura. Co mi to připomíná? Při bankovní unii lze velmi snadno zablokovat všechny konta. Kapišto? Světová válka nemusí být nutně jen zbraněmi....

0 0
možnosti

Jeden stát neznamená diktaturu,to nijak nesouvisí.

Ve světě gigantů.. Čína,Indie ,USA ....a megakorporací není jiná cesta.

0 1
možnosti

Euro. Připomíná mi to motoristu jedoucího -200 km v hodině, který si říká- Mě se nemůže nic stát... Je smutné, že tolik lidí si neuvědomuje opravdové nebezpečí eura. V krizi, která se bude opakovat za pár let, nebudeme moci udělat inflaci, abychom slevnili exportní zboží. Takže když bude mezi lidmi málo peněz a budeme exportovat drahé zboží, nikdo to nekoupí a lidé půjdou na dlažbu. Je to tak složité pochopit? Kolik lidí jezdí denně přes hranice? Firmy, které si žádají euro, budou v krizi nejvíc propouštět. Cesta dlážděná dobrými úmysly vede do pekla!!!.

0 0
možnosti

Je to prosté ,místo inflace se prostě sníží ceny - taky platy. Celkový výsledek bude stejný. Kam vede cesta dlážděná špatnými úmysly ?

Teda,200 mi to nejede /omezovač/ ale při 190 dávám tak pozor ,že nesahám ani na topení :-)

0 1
možnosti

V sedmdesátých letech se oficiálně změnil výraz vteřina na sekunda. Za celých čtyřicet let jsem neslyšel jediného člověka, který by tento nový výraz použil. Nepochybuji, že kdyby EU nařídila sekundu místo vteřiny, Hujeři by skákali radostí a využívali by toto nové slovo. Protože co řekne EU, to platí, i kdyby šlo o megablbost.;-D

0 0
možnosti

Sekundu zavedla únie ? Soustavu nových jednotek jsem nepochopil,naštěstí jsem dodělal školy před jejich plným nasazením.

0 0
možnosti

Když jsem lidem v nemocnici doporučoval na srdeční a cévní potíže česnek, mnozí říkali, že si tak drahou potravinu nemohou dovolit....

1 0
možnosti

Laciný salám si jistě dali a 10 deka ke svačině jim sotva stačí.

0 0
možnosti

Skutečnost je, že kvalitní chleba, salám, sýr, jogurt je v obchodech velkou vzácností. A každý nemá tu možnost, aby měl v okolí pekárnu, mlékárnu, řezníka...

2 0
možnosti
Foto

A co to společného z EU?

0 1
možnosti

Zkuste přemýšlet, proč statisíce lidí v EU je proti této organizaci. Jsou opravdu všichni hlupáci????.Pokud jde o nezaměstnanost a zadluženost, je DLOUHODOBÝ trend klesající nebo rostoucí? pokud to nevíte, nezaměstnanost je problém mnoha lidí na celém světě. Snad největší životní problém. Proto je tak důležité mít práci. Finančně jsem na tom dobře, jsem spokojený, ale nikdy jsem nebyl lhostejný k druhým.

0 0
možnosti

Nezaměstnanost je důsledkem záplavy laciného asijského zboží.

Zadluženost se hodí kšeftařům s penězi.

0 0
možnosti

Naštěstí u nás byly nedávno farmářské trhy, tak jsem si připomněl jak chutná opravdový chleba, opravdové škvarky, sádlo, jogurt, anglická slanina. Tyto "potraviny" v obchodech, to se nedá srovnat. Nejsem vůbec vybíravý, ale co je moc, to je moc. A EU řekne, že máme jiné chutě. Tohle je ta slibovaná ochrana spotřebitele? Nechápu, jak si může někdo chválit "správný název " potraviny, ale přitom si  kupuje humus.

1 1
možnosti

Já nakupuju v soukromé pekárničce :-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem zavolil.  Svobodné :-)

2 0
možnosti

J29i68ř87í 29K69o35z77a70k

23. 5. 2014 21:49

Dobře děláte Františku

0 0
možnosti